beijing dag 1 - Reisverslag uit Peking, China van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu beijing dag 1 - Reisverslag uit Peking, China van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu

beijing dag 1

Blijf op de hoogte en volg Dave & Chantal

18 September 2012 | China, Peking

We zijn veilig aangekomen in beijing en ondertussen al helemaal geïnstalleerd in onze hotelkamer. Heerlijk met apart bad! We hadden eerst een roken-kamer... dat werd hem dus niet! Nu op de niet-roken-verdieping! we hebben net wat gegeten en gaan zo de omgeving maar eens verkennen. Op de hoek zit een grote shoppingmall en een paar straten verder is de wangfujing straat, een hele grote winkelstraat. Gaat goedkomen! De eerste ervaring met de lucht die hier hangt is wat minder.. hopelijk went dat nog voor t weekend!?

• 18 September 2012 - 10:31

Ilma:

Hey luitjes,

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Nog een beetje kunnen slapen aan boord??? Of was dat beter van niet ivm tijdsverschil?
    En wat voor lucht hangt daar dan dat je zo aan moet wennen?? Hoe is het hotel??? En wat vervelend voor je dat er een shoppingmal naast de deur zit haha.
    XXX
    mama

• 18 September 2012 - 11:31

Inger Steenhoek:

Goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn in Beijing. Geniet ervan :)

• 18 September 2012 - 17:21

André En Sandra :

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Heb je geen last (meer) van een roken-kamer, heb je wel last van een soort "rookgordijn" buiten :-). Heel veel plezier! Geniet ervan!

Liefs,

André en Sandra

• 18 September 2012 - 22:06

Marian Laagkemper:

Fijn dat jullie veilig en wel in China zijn aangekomen. Ni lekker wennen en verkennen. We blijven jullie volgen. Erg leuk! Hartelijke groet, Marian

• 19 September 2012 - 14:30

Arineke Pols:

Hoi Chantal

Begint het al spannend te worden?
    Leuk van je te lezen. Houd ons op de hoogte.
    SUCCES morgen!!!

Arineke