Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu

Moskou

Blijf op de hoogte en volg Dave & Chantal

17 September 2012 | Rusland, Moskou

Het eerste deel van onze reis is voorspoedig verlopen. Na eem rustige vlucht zijn we veilig aangekomen in Moskou. Nu is het wachten tot we 21.45 plaatselijke tijd kunnen boarden dus lekker onderuit gezakt in de irish pub! ;) straks nog wat winkeltjes kijken en ronddwalen over het vliegveld. Onze volgende vlucht staat nog niet op de borden maar als het goed is vertrekken we 22.25 naar Beijing waar we om 9.50 plaatselijke tijd arriveren. En dan gelijk maar een dagje doortrekken en hopen dat we geen last van de jetleg krijgen :) Ons volgende berichtje is vanuit beijing! X Dave en Chantal

Ilma:

Nou luitjes, de 1e vlucht zit er op. Dat jullie 2e vlucht ook zo voorspoedig mag gaan en die jetlag komt echt wel goed!!! Je hebt zo'n 4 dagen om uit te rusten en te wennen aan het tijdsverschil, dus dat moet helemaal goedkomen voor zaterdag en zondag. Geniet lekker!!!

• 17 September 2012 - 17:44

André En Sandra :

Lieve Dave en Chantal,

Wij vinden het super leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen! Wij wensen jullie een voorspoedige vlucht naar Beijing en kijken nu al uit naar jullie volgend verslag!

Liefs,

André en Sandra

• 17 September 2012 - 19:50

Rob:

Nogmaals heel veel succes maar vooral enorm veel plezier !

• 17 September 2012 - 20:03

Desiree: