De aanloop - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu De aanloop - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu

De aanloop

Blijf op de hoogte en volg Dave & Chantal

10 September 2012 | Nederland, Lelystad

Na het NK standaard in mei hebben we al onze aandacht weer naar onze Freestyle verlegd. De zomer hebben we doorgetraind en ook de lessen waren grotendeels allemaal voor de Freestyle gereserveerd. Scheen buiten eindelijk de zon, stonden wij ons binnen op de dansvloer in het zweet te werken! Ja, en dat hoort er allemaal bij! Een WK dansen... dat is natuurlijk een droom die uitkomt! Maar tegelijkertijd is het ook doodeng! Nu is Freestyle dansen niet te vergelijken met de normale danswedstrijden; je hebt je eigen muziek, een choreo die speciaal op die muziek gemaakt is en het fijnste van alles, de vloer helemaal voor jezelf! En dan draait het allemaal om de performance en het vermaken en overtuigen van het publiek en natuurlijk de jury. Maar je staat tegen paren te dansen die niks anders doen dan dansen, dansles geven en wedstrijden dansen!? Niks te verliezen zou je denken... maar we willen wel een goede prestatie leveren!

Afgelopen zaterdag hebben we tijdens het (her-)openingsfeest van dansstudio Vliek onze generale gedanst. We hebben hele leuke reacties en succeswensen gehad van het publiek! Dat geeft een goed gevoel :)

En dan is het nu nog maar een weekje voor we in het vliegtuig stappen! Vanavond hebben we onze laatste les en van de week de laatste trainingen voor het dan zo ver is. We zijn onze sponsors 'Sjöcrona & Van Stigt Advocaten', 'Leo Steenhoek Rental & Services int' en 'Schoonmaakbedrijf Do Butterman' en natuurlijk alle donateurs heel erg dankbaar dat ze dit avontuur mede mogelijk hebben gemaakt! Zonder jullie was het ons niet gelukt om Nederland te kunnen vertegenwoordigen. Hopelijk gaan ze de wedstrijd erkennen zodat het in de toekomst laagdrempeliger is om een WK Freestyle te dansen. Dus nogmaals onwijs bedankt!! En we hopen jullie er via deze weg bij te betrekken :)

We kijken er heel erg naar uit en hebben er heel veel zin in om dit avontuur aan te gaan! Uiteraard gaan we er vooral van genieten!!! Dus... Beijing here we come!!!

• 10 September 2012 - 11:07

Marna:

Heel veel succes, toppers!! Dikke knuffel van mij!

• 10 September 2012 - 13:45

Ilma:

Lieve Dave en Chantal, jullie hebben zó hard getraind voor deze wedstrijd, het gaat vast goed komen hoor. Geniet van jullie tijd in Beijing, van de wedstrijd(en), kortom van alles!!!
    Liefs

• 10 September 2012 - 17:50

André En Sandra :

Lieve Dave en Chantal,

Wij wensen jullie onwijs veel succes en plezier! Wees heel bewust en geniet van ieder moment, want zo'n unieke ervaring doe je niet snel even over :-). We duimen voor jullie! Veel liefs, André en Sandra

• 10 September 2012 - 21:59

Henk Schipper:

He kanjers, veel plezier en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll veeeeeeeeeeelllllll succes.