Veilig aangekomen - Reisverslag uit Chengdu, China van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Chengdu, China van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Dave & Chantal

17 September 2014 | China, Chengdu

Zo, het is hier alweer avond en zo net voor het slapen gaan post ik nog even een berichtje. We hebben een goede vlucht gehad, alhoewel we effectief misschien maar een uurtje hebben geslapen ofzo.. Businessclass upgrade is hem niet geworden en jezelf dubbelvouwen op een economyclass stoeltje is ook niet alles!? Maar na een rustige vlucht en een super zacht landing zijn we in ieder geval veilig in Chengdu aangekomen! Het inchecken had ook nogal wat voeten in de aarde. Hoop klopte niet.. maar geloof dat het nu allemaal goed is?! Kamer is in ieder geval prima! Ruime kamer dus niks te klagen. En zelfs een bad om in te chillen! :D Lunch en diner werd vandaag allemaal voor ons geregeld maar Chinees eten is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd ;) dus na een ‘dessert’ bij de Burger King was iedereen in ieder geval voldaan.

We zitten hier in een soort zakencentrum van de stad. Maar het is echt super rustig. De grootste shoppingmall van de wereld (kan niet anders…) ligt hier om de hoek. MET Starbucks dus Dave is ook happy ;) alleen nog even uitvinden hoe we er moeten komen haha

Morgen gaan we een tour doen met de organisatie. Erg benieuwd! En daarna begint de malle molen van de wedstrijd. Can’t wait!

Vanuit Chengdu zeg ik: weltruste! ;)

Dave & Chantal

20 september 2014 dansen we ons WK Showdance in Chengdu. Met dit reisdagboek proberen we jullie op de hoogte te houden van onze reis en ervaringen, en natuurlijk het resultaat!

Actief sinds 06 Aug. 2012