Han's Royal Garden - Reisverslag uit Peking, China van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu Han's Royal Garden - Reisverslag uit Peking, China van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu

Han's Royal Garden

Blijf op de hoogte en volg Dave & Chantal

24 September 2012 | China, Peking

Vandaag zijn we gewisseld van hotel. We zitten nu in het oudere gedeelte van Beijing in een zogenaamd courtyardhotel. En wow.... Wat een verschil! Waar we met het vorige hotel aan één van de drukste wegen van beijing zaten, er continu verkeer was en je de mensen niet eens kon tellen zitten we nu in een oase van rust! Onze kamer zit direct aan één van de 5 courtyards. Super groot bed met een flatscreen aan de muur, super luxe badkamer met bad en stortdouche, zelfs een tv boven het bad!! En we hebben zelfs een zithoek op de kamer! We gaan straks een rondleiding doen door het hotel en de omgeving verkennen.

Morgen hebben we afgesproken met één van de vrijwilligers die we hebben leren kennen, Pin (of Ida), zij gaat ons een rondleiding geven in de verboden stad. Sowieso konden we het goed vinden met de mensen die bij de orgamisatie betrokken waren. Super leuk dat ze ons wegwijs willen maken en tolken. En dat is fijn want iemand vinden die engels spreekt is hier een ramp!

We zitten in ieder geval in een ideaal hotel om heerlijk bij te komen van al het dansgeweld van de afgelopen dagen. En we hebben hier gratis supersnel internet, dus ik kan eindelijk foto's uploaden! Het gaat per foto haha maar hoop dat jullie een beetje een indruk kunnen krijgen! liefs vanuit Beijing :)

• 24 September 2012 - 17:01

Rob:

Wow ! Wat een fraai hotel. Hopelijk kun je in de restaurants enigszins met Engels terecht !?
    Veel plezier en groetjes,
    Rob

• 24 September 2012 - 17:48

Jolanda:

Hey dat ziet er geweldig goed uit. Veel plezier morgen in de verboden stad. Lijkt me toch heel bijzonder omdat te bezoeken. Geniet ervan.

• 24 September 2012 - 18:49

Arineke:

wat een super gaaf hotel!