wk freestyle en grand slam standard - Reisverslag uit Peking, China van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu wk freestyle en grand slam standard - Reisverslag uit Peking, China van Dave & Chantal - WaarBenJij.nu

wk freestyle en grand slam standard

Blijf op de hoogte en volg Dave & Chantal

23 September 2012 | China, Peking

Om te beginnen: Wow wat een niveau hier! We hebben al zoveel genoten van goed dansen :D en vanavond gaan we nog naar de finale freestyle latin en top 12 grand slam standard kijken. Kijken we nu al naar uit!

Gister hebben we de wk freestyle gedanst. En missie geslaagd; geen laatste geworden! Wel een na laatste.. maar als de regels nageleefd zouden worden.. Er waren 3 paren afwezig bij de repetities: volgens de regels zou dat diskwalificatie betekenen. Dan staan er 2 verschillende reglementen op de website van de wdsf.. welke volg je?! volgens de ene mag je 2 keer onderweg los-los, volgens de andere 3x maar minstends met een hand contact houden. We hebben in ieder geval alle finale-shows gezien en iedereen gaat sowieso helemaal los.. en merendeels meer dan 2 keer.. zelfs meer dan 3 keer.. en wat doe je dan?! Vandaag kwam segatori naar ons toe en zei; volgens de regels hadden er maar 4 in de finale kunnen staan, jullie, de italianen, canada en hijzelf.. en de italianen waren niet bij de repetitie.. dus volgens de regels zijn we 3e van de wereld. Best leuk! Maar officieel dus 13e, ook niet slecht ;) we zitten in ieder geval bomvol inspiratie voor een volgende show en het was een geweldige ervaring, en die neemt niemand meer van ons af!

Vandaag de grand slam gedanst, naja, gevochten.. want wat een dansgeweld! Wat gaaf om tussen zulke goede paren te staan! Samen met 14 anderen gedeeld laatste geworden ;) maar toch nog twee rondjes gedanst vandaag en weer een bak aan ervaring opgedaan! Vanavond lekker achterover leunen en genieten van het dansen. Morgen begint onze vakantie en gaan we van de stad genieten!

• 23 September 2012 - 11:36

Ilma:

Jullie hebben het super gedaan hoor!!!! En als je maar genoten hebt en dat hebben jullie volgens mij wel!!! Toch leuk dat Santori naar jullie is toegekomen, ben je toch bij hem opgevallen haha.
    Dikke kus!!!
    mama

Marian Laagkemper:

Super! Jullie kunnen trots op jezelf zijn! En nu lekker gaan genieten van jullie vakantie. Veel plezier!!!

• 23 September 2012 - 11:52

Marian:

Iets te enthousiast op reactie plaatsen gedrukt. ;-)

• 23 September 2012 - 12:13

Jolanda Arens:

Goed gedaan !!!! Heb een prachtige foto gezien. Als ik je lees is het een groot feest.
    Blijf genieten en nu ook lekker bijkomen. Veel plezier samen.

• 23 September 2012 - 12:45

Elna Driehuis:

Super goed gedaan hoor! Je zal maar bij de laatste 13 eindigen van de wereld!
    Hartelijk Gefeliciteerd hier mee.
    En nu ............heerlijk genieten van een fijne vakantie, veel plezier!

• 23 September 2012 - 18:10

Frans & Maudy:

Dave & Chantal, al met al geweldig gedaan en een tas vol met ervaring wat jullie mee naar huis nemen. Ga lekker onderuit zitten en geniet verder van jullie vakantie. Wij zijn benieuwd naar foto's en jullie verhalen. Nog veel plezier en kusjes vanuit Lisse

• 23 September 2012 - 21:17

Arineke Pols:

van harte gefeliciteerd met dezze prestatie!
    En nu vakantie, geniet ervan.
    Groetjes, Arineke

• 24 September 2012 - 08:02

André En Sandra :

Wat een waanzinnige ervaring! Op dat niveau kun je alleen maar van winnaars spreken! Van harte met jullie prestatie! En het genieten is nog niet voorbij, want nu kunnen jullie nog lekker genieten van de vakantie! Wij wensen jullie heel veel plezier!

• 24 September 2012 - 20:15

Marja:

Gaaf hoor, dat hebben jullie maar mooi geflikt. En nu lekker genieten van een welverdiende vakantie en lekker nagenieten,